Resepi Pajeri Terung Untuk Makan Tengahari Sekeluarga

Resepi Pajeri Terung Untuk Makan Tengahari Sekeluarga

Terung ni ada yang suka makan buat ulam. Macam Hn kalau jenis terung ni lagi suka makan bila ada rasa macam masak pajeri terung ni kan. Sedappnyaa dihidang pula dengan…

5 Petua Mudah Hilangkan Kulit Muka Jenis Berminyak-3

5 Petua Mudah Hilangkan Kulit Muka Jenis Berminyak

Petua Mudah Hilangkan Kulit Muka Berminyak Selalu bila kulit muka berminyak ni banyak terdedah dengan persekitaran luar kan. Dengan panas teriknya memang boleh buat muka kita tak selesa. Macam hn…

Resepi Kek Coklat Berhantu Sedap Seminit Resepi

Resepi Mudah Kek Coklat Cheese Berhantu Yang Sedap

Wah tak sangka viral juga kek coklat berhantu ni di facebook. Mestilah ramai peminat kek coklat yang share kan lagi2 boleh buat makan-makan untuk seisi keluarga. Tapi jangan selalu lah…

Resepi Laksa Kegemaran Yang Mudah Dan Senang

Antara makanan kesukaan mestilah resepi laksa. Kalau malas nak buat tunggu je lah bila ada pasar malam dekat putrajaya tu. Boleh tahan juga gerai pakchin laksa kalau rajin gi pasar…

Resepi Roti Jala dan Cara Membuat Roti Jala bersama Kari Ayam

Resepi Roti Jala dan Cara Membuat Roti Jala bersama Kari Ayam

Bila dah menuju hujung tahun ni hujan pon mula kerap kan. Bila dapat makan roti jala bersama kari ayam panas-panas masa musim hujan ni sedapnya kan pekena pula dengan kopi…

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
Penaja Hasyanaurah