Category Archives: Shaklee

esp-shaklee-soya-halal-untuk-semua-2

ESP Shaklee – Soya HALAL untuk semua

Haa, jangan terkejut bila saya highlightkan tentang ESP Shaklee ni. Rata-rata ramai takut minum soya sebab kene kanser lah mandul lah.. macam2 cerita rupanya yang menyebabkan ramai yang tak amalkan…

shaklee-omega-guard-1

Shaklee – Omega Guard

Selepas bersalinkan aisyah, rasa memang perlu sangat-sangat hn ni telan Omega Guard banyak-banyak. hehe.. Biasa lah banyak urat terputus bertambah pulak lemak-lemak di badan.. haha.. Ok apa kaitan pelupa dan…

vivix shaklee

Vivix Shaklee Membantu Mengawal Diabetes

Dalam banyak-banyak produk shaklee, Vivix shaklee ni yang paling mahal tapi  kalau orang yang jenis takmo banyak supplement kene telan haaa banyak kebaikan yang ada dalam vivix shaklee ni.. Nak kurus, nak…

set-mengandung-shaklee-15

Set Mengandung Shaklee

Tahniah buat anda yang dah disahkan hamil.. Ape perasaan korang lagi-lagi yang pertama kali mengandung ni? Mestilah teruja ye dakk apee daa ni pon nak tanya.. ahaks.. Ok jom Hn…

set-kecantikan-shaklee-13

Set Kecantikan Shaklee

Set Kecantikan Shaklee merupakan set yang famous tau. Sampaikan salah satu produk dalam set ni pernah kehabisan stok selama setahun.. Dahsyat sangat pencinta set kecantikan shaklee ni kann.. Set Kecantikan…

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
Penaja Hasyanaurah