Category Archives: Kesihatan

7 Petua Hilangkan Lenguh Kaki

7 Petua Hilangkan Lenguh Kaki

Petua Hilangkan Lenguh Kaki Fuhhh kadang-kadang bila lenguh kaki je mulalah semua benda tak kena kan. Dah urut guna minyak panas pon masih rasa lenguh kaki lagi. Bila mengandung ni…

esp-shaklee-soya-halal-untuk-semua-2

ESP Shaklee – Soya HALAL untuk semua

Haa, jangan terkejut bila saya highlightkan tentang ESP Shaklee ni. Rata-rata ramai takut minum soya sebab kene kanser lah mandul lah.. macam2 cerita rupanya yang menyebabkan ramai yang tak amalkan…

shaklee-omega-guard-1

Shaklee – Omega Guard

Selepas bersalinkan aisyah, rasa memang perlu sangat-sangat hn ni telan Omega Guard banyak-banyak. hehe.. Biasa lah banyak urat terputus bertambah pulak lemak-lemak di badan.. haha.. Ok apa kaitan pelupa dan…

tanda awal kehamilan

5 Tanda Awal Kehamilan

Tanda awal kehamilan macam mana nak tahu ye kalau betul kita pregnant atau kita tak pregnant?  Tapi mestilah kita nak yang positif kann..Haa ikut pengalaman orang lain berbeza-beza.. So macam…

set-mengandung-shaklee-15

Set Mengandung Shaklee

Tahniah buat anda yang dah disahkan hamil.. Ape perasaan korang lagi-lagi yang pertama kali mengandung ni? Mestilah teruja ye dakk apee daa ni pon nak tanya.. ahaks.. Ok jom Hn…

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
Penaja Hasyanaurah