Author Archives: Nurramizah Fadzil

7 Sebab Mengapa Lelaki Selalu Curang

“Pantang tengok perempuan dahi licin!” “Lelaki semua sama!” “Lelaki memang macam tu. Jantan tak guna!” Dan pelbagai lagi kata-kata yang biasa terpacul daripada mulut perempuan apabila mendapat tahu pasangannya curang….

Makna Sebenar Kebahagiaan

Mesti ramai yang ingin menjadi bahagia tapi adakah kita tahu apakah makna sebenar kebahagiaan itu ? HN nak korang baca apakah makna kebahagiaan itu. Hehe jom baca : Bahagia itu…

‘Program Pelancongan – 1Malaysia Green, 1Malaysia Clean’ | Victoria Bridge,Padang Rengas, Perak | Jambatan Menarik di Perak

‘Program Pelancongan – 1Malaysia Green, 1Malaysia Clean’ | Victoria Bridge,Padang Rengas, Perak  | Jambatan Menarik di Perak | Assalamualaikum dan selamat sejahtera, kali ni HN nak cerita sikit pasal Jambatan menarik di Perak ni…

Pesta Makanan Tradisional Lenggong,Perak | Makanan Tradisional Perak

Pesta Makanan Tradisional Lenggong,Perak | Makanan Tradisional Perak | Assalamualaikum hari kedua aktiviti kami di Perak bersambung ke Pelancaran Pesta Makanan Tradisional Lenggong 2014. Pesta makanan ini diadakan bertujuan untuk…

Homestay Terbaik Di Perak | Homestay Kampung Beng

Homestay Terbaik Di Perak | Homestay Kampung Beng | Assalamualaikum..Kampung Beng ni antara yang paling HN akan ingat dalam diari hidup 2014. Sebab jam 3pagi meredah sungai dengan boat. Dah la…

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
Penaja Hasyanaurah