Author Archives: Nurramizah Fadzil

tanda awal kehamilan

5 Tanda Awal Kehamilan

Tanda awal kehamilan macam mana nak tahu ye kalau betul kita pregnant atau kita tak pregnant?  Tapi mestilah kita nak yang positif kann..Haa ikut pengalaman orang lain berbeza-beza.. So macam…

resepi-butter-prawn-7

Resepi Butter Prawn

Bulan puasa ni nampak makanan semua sedappp… Nampak air sejuk pon terliur je, ahakss.. haippp puasa2..hihikss.. Okey harini Hn nak share resepi butter prawn.. terliuq baq hanggg.. :p Resepi Butter…

resepi puding karamel

Resepi Puding Karamel

Mudah sangat resepi puding karamel ni rupanya. Kebanyakan dari kita kalau perasan dekat pasar malam ke param ( pasar ramadhan ) ke mesti banyak orang jual kan puding karamel ni.. Ada…

shopping-raya-2015-bersama-anak-yatim-miskin-dan-ibu-tunggal-3

Shopping Raya 2015 Bersama Anak Yatim Miskin Dan Ibu Tunggal

Alhamdulillah harini hari kedua sudah kita berpuasa dan moga kita semua dapat menunaikan ibadah dengan sempurna di bulan ramadhan ni dan diterima ibadah kita oleh Allah.. 🙂 Shopping Raya 2015…

set-mengandung-shaklee-15

Set Mengandung Shaklee

Tahniah buat anda yang dah disahkan hamil.. Ape perasaan korang lagi-lagi yang pertama kali mengandung ni? Mestilah teruja ye dakk apee daa ni pon nak tanya.. ahaks.. Ok jom Hn…

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
Penaja Hasyanaurah