Author Archives: Nurramizah Fadzil

Buffet steamboat PICC Putrajaya-23

Putrajaya – Buffet steamboat cafe@PICC

Putrajaya merupakan salah satu tempat tarikan pelancongan di Malaysia. Bila dah tarikan pelancong tu, mesti la dalam salah satu tempat yang kena pergi tu ialah PICC, Putrajaya kan. Dekat PICC…

EQurban - Memudahkan ibadah korban

eQurban – Memudahkan ibadah korban

Tak lama lagi umat islam akan menyambut Hari raya AidilAdha atau dikenali sebagai ibadah korban. Kebiasaannya ibadah korban di Malaysia disambut sangat meriah oleh sesetengah masyarakat. Sehinggakan daging-daging korban penuh…

zalora-mascara-solekan-kecantikan-2

Zalora – Mascara sebagai solekan kecantikan

Lumrah wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Setiap dari kita sendiri pon akan mudah jatuh cinta dengan kecantikan atau kebaikan. Dalam kategori kecantikan ni bukan sahaja terletak pada pakaian…

segmen-ben- ashaari-impianku-seorang-blogger

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku Seorang Blogger

Segmen ben ashaari untuk hari kedua diteruskan lagi dengan tajuk yang sama iaitu impian ku seorang blogger tetapi berbeza pengisiannya. Tapi segmen ben ashaari harini tutup lebih awal ya pukul…

Persediaan Perkahwinan - Checklist bakal pengantin

Persediaan Perkahwinan – Checklist bakal pengantin

InsyaAllah majlis lagi 3 bulan. Tapi persiapan perghh memang tak buat apa-apa lagi. Chill ok, chill.. Tengok checklist bakal pengantin ni banyak benda nak kena buat. Tapi haa..macam mana tu?…

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
Penaja Hasyanaurah