Author Archives: Nurramizah Fadzil

Resepi Biskut Coklat Chip Kacang Yang Sedap dan Mewah

Resepi Biskut Coklat Chip Kacang Yang Sedap dan Mewah

Biskut coklat chip kacang ni tak kira la musim apa pon boleh layan je kann. Bukan takat musim raya je orang cari biskut coklat chip kacang ni. Macam dekat famous…

Resepi Nasi Lemak Sedap Dan Wangi Seminit Resepi

Resepi Nasi Lemak Sedap dan Wangi

Baru balik bercuti di Sabah insyaAllah entry pasal sabah menyusul ok. Macam biasalah kalau dah gi sabah mesti bawak balik ikan bilis mata biru dan ikan bilis yang dah dikupas..senang…

Resepi Ikan Siakap Stim Campak-Campak dan Mudah

Resepi Ikan Siakap Stim Campak-Campak dan Mudah

Baru-baru ni aisyahumaira suka pulak makan ikan. Kelmarin dekat rumah tokmi dia dia sorang makan ikan kerisi besar pulak tu. So kalini Hn nak save siap2 la resepi ikan siakap…

Resepi Durian Crepe Kegemaran Ramai yang sedap

Resepi Durian Crepe Kegemaran Ramai yang sedap

Sekarang ni tengok musim durian balik..yeahhhh boleh buat durian crepe. Durian crepe ni kalau beli yang orang jual tu kadang dapat 3 ketul durian crepe RM10. Kalau sedap tu berbaloi…

resepi mini pavlova yang mudah

Resepi Mini Pavlova Yang Mudah Dan Kurang Manis

Favourite all the time lagi-lagi mini pavlova ni sekali ngap je kan nak lagi dan lagi dan lagi sekali timbang berat terus naik 2kg tapi nak turun 2kg tu rasa…

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
Penaja Hasyanaurah