lazz susu kambing

Lazz Susu Kambing

Sejak akhir-akhir ni banyak jenama susu kambing yang mula menjadi minuman harian kita. Kalau dulu, di pasaraya produk susu lembu saja yang banyak kann.. Alhamdulillah sekarang susu kambing minuman sunah banyak di pasaran antaranya ialah lazz susu kambing ni.. ๐Ÿ™‚

Lazz Susu Kambing

Antara susu kambing yang Hn boleh telan ialahย lazz susu kambing ni laa.. Biasa orang tak selera minum susu kambing ni sebab rasa dia yang hanyir kan? Alhamdulillah lazz susu kambing ni memang tak hanyir langsung tauu.. sedap jee walaupun lazz susu kambing ni 100% susu kambing organik..

lazz susu kambing

Kalau nak tahu lazz susu kambing ni ada 2 jenis formula.. Satu lazz susu kambing asli dan satu lagi lazz susu kambing kurma.. Hn suka lazz susu kambing kurma sedap okey dan jangan risau lazz susu kambing ni takde perisa tambahan dan yang penting tinggi kalsium dan protein..

Siapa Yang Perlukan Lazz Susu Kambing

Selain pengambilan supplemen, kadang2 tekak ni nak minum air suam/panas tapi takmo la air berkafein ke kann jadi memang sesuai sangat Hn yang mengandung 7bulan ni untuk amalkan susu kambing sebelum tidur.. Orang kata susu kambing ni juga buat kita mudah beranak.. insyaAllah doakan ya..hehe

Siapa lagi boleh ambil lazz susu kambing ni?

  • Ibu mengandung kerana kaya asid folic dan tinggi kalsium. Malah membantu perkembangan minda dan tulang bayi dalam kandungan.
  • Ibu berpantang dan menyusu kerana tinggi zat besi bagi membantu pulihkan tenaga selepas bersalin dan dapat mencantikkan kulit.
  • Bayi dan kanak-kanak kerana mudah dicernakan dan anak cepat kenyang serta mendapat khasiat optimum untuk tumbesaran.
  • Pelajar kerana ada vitamin A, B1 dan B2 bagi membantu menajamkan ingatan dan fokus semasa proses pembelajaran.
  • Dewasa dan warga emas bagi menambah tenaga dan mencegah osteoprosis

Pembelian Lazz Susu Kambing

Sekarang ada harga pakej jimat 6 kotak harga RM228 je (sekotak RM38).. Kalau tidak sekotak RM45, banyak jimat tu. Siap dengan penghantaran dan boleh campur perisa.

Sebarang permbelian atau pertanyaan boleh terus ke http://lazzsusukambing.com. Senarai dealer pun ada disitu. Check it out.. ๐Ÿ™‚

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

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
Penaja Hasyanaurah