Salon Muslimah - Siti Salon Alzahrah-9

Salon Muslimah – Siti Salon Alzahrah

Siti salon alzahrah merupakan salah satu salon kegemaran Hn. Siti salon alzahrah ni merupakan salah satu salon muslimah yang ada di Malaysia ni. Hn rasa tak banyak salon muslimah yang memang menitik beratkan aurat dan menjaga aurat kaum wanita.

Siti Salon Alzahrah

Salon Muslimah - Siti Salon Alzahrah-3

Alkisah Hn pergi salon ialah sebab 2 minggu sebelum nak kahwin stress dia kemain menggila. Ahakss.. Maka Hn pon google salon yang berdekatan Bangi dan jumpa la Siti salon alzahrah ni. Tempat Siti salon alzahrah ni dekat bangi gateway je. Tempat yang strategik dan mudah nak cari.

Apa yang Hn suka tentang Siti salon alzahrah ni ialah salon ni khas untuk muslimah. Bila ada salon muslimah macam ni, lelaki memang tak boleh masuk lah. Jadi aurat tukang cuci dan pelanggan yang lain terjaga.. ūüôā bagus kan untuk semua wanita yang menjaga aurat dari terlihat orang yang tidak sepatutnya.

Salon Muslimah - Siti Salon Alzahrah-2

Perkhidmatan Siti Salon Alzahrah

Perkhimatan Rambut Siti Salon Alzahrah :

  • Gunting
  • Cuci & Blow
  • Rawatan rambut & kulit kepala ( cream bath )
  • Inai ( henna )
  • Hair Relaxing
  • Temporary Iron
  • Reiron
  • Fashion Perm
  • Curling Thong
  • Short Wavy Perm
  • Rebonding
  • Migraine Massage
  • Specialised Hair Treatment ( Hair loss, Dandruf, Flake )

Perkhidmatan Rambut kanak-kanak :

  • Gunting
  • Cuci & Blow
  • Rawatan Rambut & Kulit Kepala
  • Cool Perm
  • Hair Mask
  • Curling Thong
  • Rebonding

Perkhimatan Kecantikan / Spa :

  • Facial Normal
  • Facial Resdung
  • Facial Treatment
  • Urutan Badan ( Body Massage )
  • Lulur Badan ( Body Scrub )
  • Body Mask ( Whitening )
  • Mandi Susu
  • Sauna
  • Bertungku
  • Bertangas
  • Manicure / pedicure *selected outlet
  • Foot Spa¬†*selected outlet
  • Slimming¬†*selected outlet

Salon Muslimah - Siti Salon Alzahrah-6

Perkhidmatan Spa Kanak-kanak :

  • Facial ( umur 12 tahun keatas )
  • Body Scrub
  • Body Mask ( Whitening )
  • Mandi Susu

Cawangan Siti Salon Alzahrah 

Salon Muslimah - Siti Salon Alzahrah-8

Bagus juga Siti Salon Alzahrah ni sebab dah ada 4 cawangan. Bermakna keperluan untuk Salon Muslimah sangat diperlukan dalam industri ni. Yelah sebelum ni banyak dipelopori oleh bangsa cina je. Lepas ni aurat wanita melayu terutamanya lebih terjaga la dengan adanya Salon Muslimah seperti Siti Salon Alzahrah ni.

Shah Alam : No 14B, Jalan Plumbum Q 7/Q, Seksyen 7, Shah Alam, Selangor. 03-55239211 / 019-5719053

Bangi : Unit B-17-1, Bangi Gateway Complex, Seksyen 15, Bandar Baru Bangi, Selangor. 03-89120387 / 019-5719053

Sri Rampai / Wangsa Maju : No 15-1, Rampai Business Park South, Jalan Rampai Maju, Taman Sri Rampai 53300 Setapak Wilayah Persekutuan. 03-41316386 / 019-5719053

Seri Manjung : P9, Fasa 1C 3, 32040 Seri Manjung, Perak. 05-6887570 / 019-5719053

5 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

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
Penaja Hasyanaurah